vrijdag 22 maart 2013

gehandicapten op school

gister (donderdag 21 maart) waren er bij ons op school  gehandicapten mensen geweest.
in het begin vond lotte het eng.
interview met lotte:
waarom vond je de gehandicapten eng?
omdat soms zien ze er best wel eng maar
daarna waren ze aardig.
en nu doe ik een interview met joeri:
excuse me joeri moet eerst zijn werk afmaken
ik doe het wel met cas
cas hoe vond je het dat er gehandicapten waren?
ik wil er geen antwoord op geven
grrrr!! waarom heeft niemand tijd  voor een interview
ik ga nu ilse interviewen
ilse  hoe vond je het dat er gehandicapten waren?
k' vond t' wel leuk
joeri vond je jou begeleider leuk?
ja
waarom?
hij was zo aardig
wat voor beperking had hij?
iets met zijn handen
waren de spellen leuk?
ja, vooral die met de rolstoel
cas wat vond jij het leukste spel?
rolstoeldinges
je bedoelt met die rolstoel?
 ja
oke dan weet ik dat
lotte wat vond jij het leukste?
de rolstoel
er is ook een site van die mensen
oh ja en die mensen waren van de G.I.P.S dat staat voor G gehandicapten I informatie P project S scholen
klik hier om op de site te komen