vrijdag 22 maart 2013

Gehandicapten project G.I.P.S

we gaan ward nu interviewen wat hij er van vond:


vond je het leuk tussen al die gehendicapten?
opzich vond ik het wel leuk maar het wachten voor je een spel kon doen was saai!
vond je de spellen wel leuk?
ja, ik vond vooral die rolstoel leuk!
ja, wat moest je daar dan doen?
ja, dan moest je met een rolstoel racen!
is er niemand gevallen?
nee
nu verder met het interview, JA MENEER?
oke
is er nog iets wat je wil vertellen
eh ja mijn leider was aardig alleen ik wist niet wat voor beperking hij had
is er nog iets wat je wil vertellen?
ja, umm ik vond het ook wel leuk met de blinde bril, je kon niet zien waar je liep ik dacht dat ik tegen een kapstok aan liep, maar het was de muur van groep 3
was dat ook een spel?
da was een spel
waren er nog meer spellen?
uuuuh, ja
zoals?
bijvoorbeeld: je jas aan trekken terwijl je maar een hand mocht gebruiken! jaja, je moest iets dammen terwijl je arm verlamd was!
de interview is klaar DOEI!!!
doei rare kip!